Film Grand Prix für Channel 4 und L’Oréal
Bei der letzten Award Show der Cannes Lions 2025 standen die «Königskategorien» Film und Titanium auf dem Programm. Bei den Film Lions wurden gleich zwei Grand Prix vergeben – und in Titanium gewann Axa mit der Initiative «Three Words» bereits den dritten Grand Prix der Woche.
Film Grand Prix: CHANNEL 4 – PARIS PARALYMPICS 2024: CONSIDERING WHAT? (CHANNEL 4, London / 4CREATIVE, London)
Film Grand Prix: L'ORÉAL PARIS – THE FINAL COPY OF ILON SPECHT (McCANN, Paris)
Dan Wieden Titanium Grand Prix: AXA – THREE WORDS (PUBLICIS CONSEIL, Paris)
Glass – The Lion for Change Grand Prix: DOVE – REAL BEAUTY: HOW A SOAP BRAND CREATED A GLOBAL SELF-ESTEEM MOVEMENT (OGILVY UK, London)
Sustainable Development Goals Grand Prix: NATURA – THE AMAZON GREENVENTORY (AFRICA CREATIVE DDB, Sao Paulo)
Grand Prix for Good: NEW ZEALAND HERPES FOUNDATION – THE BEST PLACE IN THE WORLD TO HAVE HERPES (FINCH, Sydney / MOTION SICKNESS, Auckland)