Cannes Lions 2016 – Monday Winners

Heute Abend fand die erste Award-Show der Cannes Lions 2016 statt. Hype5 präsentiert die 5 Grand-Prix-Arbeiten – und die ersten Schweizer Löwengewinner.

Geposted am 20. Juni 2016 von Daniel Gremli

 

Promo & Activation Grand Prix: REI – #OptOutside (Venables Bell & Partners)

 

Direct Grand Prix: Swedish Tourist Association – The Swedish Number (INGO)

 

Print & Publishing Grand Prix: Burger King – McWhopper (Y&R New Zealand)

A17-045 02914 MCWHOPPER

 

Radio Grand Prix: KFC – The Everyman Meal (Ogilvy & Mather Johannesburg)

 

Glass Grand Prix: Unilever Hindustan – 6 Pack Band (Mindshare Mumbai)

 

Promo & Activation Bronze: Refugees Welcome – Search Racism. Find Truth. (FCB Zürich)

 

Print & Publishing Bronze: Frauenzentrale Zürich – Women Shouldn’t Be Worth Less (Publicis Zürich)

image

Kommentar schreiben